esmaspäev, 25. mai 2015

Pfingsten ehk kevadpüha

Moin!

Mul on täna vaba päev, kevadpühad.

Neljapäeva õhtul tuli mulle mu armas verrücktes (hullumeelne) Alina külla. Tema nimi on juba siit blogist 2 korda kindlasti läbi käinud. Saan öelda, et see on üks parim siinloodud sõprusside, sest ta tuleb ju samuti eestisse tagasi. Käib koolis ka Tartus ja kõik puha, no perfektne peaks mainima.
Ta tahtis veel Dresdenit külastada enne vahetusaasta lõppu ja kuna möödunud nädalavahetus selline pikk oli siis läks plaan kohe käiku.
Reede veetsime linnas, üritasin pisikese linnatuuri talle teha. Pildid tegime ka, sain ka mõned turisti fotod endast oma linnas :D
Laupäeval käisime minu hostema ja tema praksise kollektiiviga matkamas Freibergi lähedal, umbes 45 min autosõitu. Ümber ühe järve kõndisime ja koerad võtsime ka kaasa. Lõunatasime kuskil sealses makajatele mõeldud pisikeses restoranis ja siis koju tagasi ja õhtul vaatasime eurovisooni ja Lydia ühines ka meiega.
Pühapäeval läksime hostisaga Sächsische Schweizi matkama. See on siin Tšehhi piiri ääres olevad mäed, liivakivist. Paljandid olid näha ja ise kõndisime ka matkarajal mis üle paljandite tippude kulges. Oli võimas, Austriaga jah veel võrrelda ei saa sest juba mägede materjal on erinev. Pärastlõunal lebotasime basseini ääres ja võtsime päikest, aa bassein veel puhastamata, sest ilm ikkagi heitlik  veel ja ujuda oleks külm. Pappel ka õitseb nii kaua ja koguaeg lendab seda sodi sinna basseiniäärde. Ja õhtusöögiks tegime schnitzlit ja siis läksime sauna. Teise tiiru ajal läks elekter ära, midagi juhtus maja elektrisüsteemis. Pooles majas voolu polnud, täna käis elektrik ja asi korras jälle. Täna hommikul sõitis Alina tagasi Thüringeni ka, nüüd kohtume 5 nädalapörast YES seminaril.

Augustuse sild

Frauen kirche paistab

Kunstihoovis

Lahe

Seal oli tegelt silt, no pictures

Dresden-Neustadt

Üli chill, tänaval vannis puhata